Služby
Diagnostika je proces, při kterém se pomocí různých měření a testování zjišťuje stav a případné problémy vozidla.
Diagnostika vozidla
Diagnostika vozidla je proces, při kterém se pomocí různých měření a testování zjišťuje stav a případné problémy s pohonem vozidla.
Programování a klonování jednotek
Co je to klonování řídící jednotky? Klonování řídící jednotky je technický postup, který vytváří identickou kopii existující řídící jednotky vozidla. Tím je možné přenést veškerá data, nastavení a kódování z původní jednotky na novou. Nová řídící jednotka tak může plně nahradit původní bez ztráty funkcí nebo dat. Nabízíme profesionální službu klonování řídicích jednotek
(ECU, TCU, BSI, BCM, DASH,EBS,COO,CPC,MR,FR a další)
Elektroinstalace nákladních vozů
"Elektroinstalace nákladních vozů zajišťuje bezpečný a spolehlivý provoz vozidla a zajišťuje správnou funkci elektronických systémů.
Chiptuning
Chiptuning je softwarová úprava řídící jednotky auta, která vede ke zvýšení výkonu motoru. Jde o přeprogramování elektronického paměťového bloku se sériovým programem. Chiptuningem se optimálně upravuje charakteristika vstřikování, poměr vzduchu a paliva, zapalování a využití paliva.
Změna režimu Fleet/Profi nákladních vozidel MAN
Co jsou režimy FLEET a PROFI?
Všechny nákladní vozy MAN, které přicházejí z továrny s automatickými převodovkami, jsou nastaveny v režimu FLEET. Tento režim omezuje převodovku nákladního vozidla a umožňuje jí pracovat hospodárným způsobem bez možnosti využití plného potenciálu převodovky.
Režim FLEET také neumožňuje řadit převodové stupně manuálně, což může být docela problém, pokud jedete do hor plně naložení a potřebujete větší výkon.
Na druhou stranu tu máme PROFI režim, který je řešením takového problému. Tento režim vám umožňuje zvýšit otáčky, získat větší výkon a řadit převodové stupně ručně.
Programovací řešení Mercedes TCM
Modul řízení převodovky (TCM) se nachází v nejnovějších modelech nákladních vozidel Mercedes MP4 Euro 6. Řídicí jednotka je součástí elektronického systému nákladního vozidla MB SFTP a zajišťuje plynulou práci automatické převodovky.
Existují 3 různé typy TCM:
- Festo
- Wabco
- Bosch
Jak rozlišit jeden od druhého?
Festo TCM má nejvíce vizuálních rozdílů od ostatních dvou typů TCM. Bosch a Wabco na první pohled vypadají skoro stejně, ale můžete si všimnout malých hardwarových rozdílů, když víte, kde hledat.
Výměna TCM Mercedes
Výměna TCM
Je častým případem, že se TCM porouchá a je třeba jej opravit nebo vyměnit. Většina techniků by raději zvolila výměnu TCM, aby ušetřili čas a dostali kamion co nejdříve zpět na silnici.
Pokud si zakoupíte TCM z druhé ruky, řídicí jednotka je již spárována s jiným nákladním vozidlem. Chcete-li vyměnit, musíte provést zrušení párování , aby se TCM stala znovu použitelnou. Poté jej můžete vložit do kamionu a spárovat s MCM a EIS.
Softwarové úpravy
Softwarovou úpravou se dají měnit parametry v jakékoli řídící ať už jde o změnu údajů vin,číslo dílu, přeprogramování elektronického paměťového bloku se sériovým programem a mnoho dalšího
Programování klíčů
Man, Mercedes-Benz, Scania, Iveco, Volvo, Freightliner, Bharat-Benz, DAF, CLAAS, Setra, VW a mnoho dalších...
Programování klíčů pro většinu nákladních a užitkových vozů traktorů a zemědělské techniky a to i v případě že jsou všechny klíče ztraceny nebo došlo k výměně dílu obsahující immobiliser
A veškeré další služby
Jako například deaktivace immobiliséru, klonování nebo záměna řídících jednotek převodovek, řídících jednotek ebs a mnoho dalších služeb. V případě že jste nenašli službu kterou potřebujete neváhejte se na nás obrátit